OFPOF

İki Teker Dünyasının En Sevilen Motorcuları ve Onların Seyahatleri - Dikkat! Örnek Alınabilecek Davranışlar!

2.6b
Etkileşim
Ofpofer
Whatsapp'ta Paylaş Yukarı Çık
2.356 izlenme
Ofpofer

Motosiklet ile dünya turu yapmak ister misiniz? Motosiklet kullanıcılarının kıskanacağınız türden seyahat fotoğraflarını bir araya getirdik..

'Dört teker bedeni, iki teker ruhu taşır'

Bu sloganın ne anlama geldiği hakkında bir fikriniz yoksa eğer, bunu hissettirebilmek adına bir seyahate çıkaracağız sizleri.. Sonrasında sırtçantanızı hazırlamak için sabırsızlanabilirsiniz.

1. Serkan Söğüt

Serkan Söğüt

Motosiklet ile 3 kıtada 42 ülke ve 81.000 km macera dolu yolculuklar , birikmiş yüzlerce anı..
Rüzgarın izinden giderek Afrika, Alpler, Balkanlar, Ortadoğu, Kafkaslar ve Türkiye yollarında hayalden gerçeğe dönüşen bir serüven.

2. Ulaş Yiğit

Ulaş Yiğit

Motosikletiyle 69 günde 23 bin 500 kilometrelik yol katederek Nepal’e gidip geldi. Daha önce hiç yurt dışına çıkmayan Yiğit, 7 aylık bir çalışmanın ardından biriktirdiği para ile motosiklet aldı. Doğal güzellikleri nedeniyle Nepal’e gitmeye karar veren Yiğit, 27 Ağustos’ta 'Hayalden gerçeğe ulaşmak' sloganı ile yola çıktı. 69 gün süren yolculuğunda 4 ülke geçen ve 23 bin 500 kilometre yol kateden Ulaş Yiğit, Hindistan’daki en yüksek karayolunu motosikleti ile geçen en genç ilk türk motosikletçi oldu.

3. Ümmet Pertikan

Ümmet Pertikan

Şimdiye kadar neredeyse Türkiye'yi 6.kez turlamıştır. ' o küçük motorla gidilirmi demeyin, çünkü gidiliyor Rusya gezilerinin yanı sıra yarından itibaren ; Gürcistan Azarbaycan Türkmenistan ve Özbekistan yolculuğuna çıkıyor. Toplamda Gidiş dönüş toplamda 10.000 km yolu var. Tekerine taş değmesin diyoruz.

4. Asil Özbay

Asil Özbay

Kadına yönelik şiddetin her geçen gün arttığı ülkemizde, Asil Özbay kadına şiddete dikkat çekmek için yollara düştü ve , ' 1 kadın 1 Motosiklet 10 Ülke ' projesiyle tek başına 10 balkan ülkesini gezdi.

5. Gülşah Merve Yüksel

Gülşah Merve Yüksel

türk kadınını cesaretlendirmek, sesini duyurmak, yurtdışında Türkiye'nin imajına poziitif katkı sağlamak amacıyla 36 günde 28 şehri motosikletle dolaştı. çocuk ve kadınlara yönelik istismarlara dikkat çekmeyi amaçlayan Yüksel, “kadın isterse neleri başarabilir göstermek istiyorum” dedi.

6. Kemal Tuğrul Sümer

Kemal Tuğrul Sümer

‘Avrupa’yı motoruyla gezen türkvideo serisi ile sosyal medyada adından söz ettirmeyi başaran Kemal Sümer; tek başına 1 ayda 10 ülke gezmiştir.

7. Tolga Başol

Tolga Başol

Çoğumuz günlerimizin ne kadar monoton ve sıkıcı geçtiğinden şikayet ederiz. Ama pek azımız bu durumu değiştirmek adına bir şeyler yapar. İşte Tolga Başol'da o nadir insanlardan bir tanesi. 1 Haziran 2014 tarihinde başladığı motosikletle dünya turu yolculuğunda bugüne kadar 18 bin kilometre yol kat etti. Şu anda Patagonya seyahati devam ediyor.

8. Ali Nasuh Mahruki

Ali Nasuh Mahruki

AKUT'un kurucu üyesidir ve halen yönetim kurulu başkanlığını sürdürmektedir.
Himalayalar'da Bhutan Krallığı'na yaptıkları bir motosiklet yolculuğu sırasında geleneksel bir düğün töreniyle Mine Mahruki ile evlenen Nasuh Mahruki, Barlas ve Bilge adında iki çocuk babasıdır.

9. Levent Koçoğlu

Levent Koçoğlu

İzmirli Levent Koçoğlu motosikletiyle tek başına iki yıl sürecek dünya turuna çıktı. Çok sevdiği motosikletiyle 18 Haziran'da Ayvalık Cunda'dan dolaşmak için Kazakistan'ın Almatı şehrine giden Koçoğlu, "Azıcık, azıcık daha" diyerek birkaç ülkeye daha gittikten sonra yolculuğunu dünya turuna çevirdi. Tek başına Ayvalık'tan sonra İzmir, Ankara, Trabzon, Artvin, Tiflis, Grozni, Vladikavkaz, Semerkent, Taşkent, Duşanbe, Bişkek başta olmak üzere 60'ın üzerinde kenti geçen Koçoğlu, dünya turunu da hayatını kaybeden 4 motosikletli arkadaşına adayarak anlamlandırdı. Mayıs 2016 tahmini dönüş tarihi

10. Abdulkerim Arif Görgün

Abdulkerim Arif Görgün

Antalya'nın Alanya ilçesinde fotoğrafçılık yapan Abdülkerim Arif Görgün, motosikletiyle çıktığı ve 45 gün olarak planladığı ancak 100 günü geçen büyük Avrupa turunu tamamladı. Yola, Çanakkale Şehitliğinde başladığını ifade eden gezgin, rotasına dair şunları kaydetti:

"Şehitlikte duamızı okudum. Selanik'te Atatürk'ün evini ziyaret ettim. O atmosferi yaşadım. Oradan, Makedonya'ya, Sırbistan, Karadağ, Hırvatistan'a tüm Balkan ülkelerini katettim. Almanya'ya geçtim. Havalar da iyi gidince, Hamburg'dan Danimarka'ya, oradan Norveç'e ve İsveç'e geçtim."

11. Abdurrahim Nurşen - Taner Canbolat

Abdurrahim Nurşen - Taner Canbolat

Scooterla Avrupa ve Alpler Turu - Honda Wave 110

'Motosikletlerimiz ile yaklaşık 8.000 km’lik bir Avrupa turu yaptık. Öncelikle bu fikir şöyle doğdu. Bir gün otururken, Avrupa turu mu yapsak motosikletle dedik, olur mu olur derken plan programa başladık. Önce fikrimiz hali hazırda mevcut olan büyük hacimli motosikletlerimizle yola çıkmak yönündeydi.
Sonra benim aklıma bir fikir geldi, bi değişiklik yapalım, scooterla gidelim dedim. Olur mu, olursa hangi motosiklet olur derken Modenas marka cup motosikletimle  önceden yaptığım günlük 150-200 km lik yolculuklar geldi aklıma. Son derece rahat, dengeli, sorunsuz motosikletler bu cuplar. Abdurrahim’i bu konuda ikna ettikten sonra, Honda Wave de karar kıldık ve gittik iki tane sıfır Wave aldık. Bunlarla şehirler arası 200-300 km’lik bir iki yol yaptıktan sonra tamam dedik; bu cuplarla bu iş olur.
Turing’ten alınacak belgeler, vize, feribot vb işlerini hallettik; motosikletlere de ucuz yollu bir kaç aksesuar alıp (yan çanta,sosis çanta,siperlik vb) yola hazır hale getirdik.
Plana göre yolculuk bir ay sürecekti ,kesin bir rotamız, hangi gün nerede olacağımız konusunda net bir programımız yoktu. Kısaca, Bodrum’dan feribotla Yunanistan-İtalya, güneyden kuzeye İtalya,  Alpler, Almanya, Balkanlar ve dönüş diye düşündük. Göç yolda düzelir dedik ve çıktık yola.

12. Ali İhsan Gök

Ali İhsan Gök

Motorla yaptığın en zevkli seyahat hanisiydi, biraz anlatır mısınız?

Mersin’de bir grup arkadaşla kurduğumuz Motokeyf isimli grupla Toros daglarinda gezinirken keşfettigimiz 110 km kadar saf virajlardan olusan yolu ilk katettigimizde muthis keyif almistik.(Gerci hala ilk firsat buldugumuzda hep o yola gidiyoruz) Viraj donmenin bu kadar keyifli olduğunu o yolculuk bize gostermişti.(Ugur hoca soylerdi de inanmazdik  :) Şimdi haritada nerede dağlık virajli yollar var oradan gidiyoruz.

ÜYE GİRİŞİ
Whatsapp'ta Paylaş Yukarı Çık
X
Galerinin bağlantısını kopyala
Bu galerinin bağlantısı aşağıdadır. Kopyalayarak arkadaşlarınızla kolayca paylaşabilirsiniz.
Reklam Engelleyici Kullanıyorsunuz!
Sitemizden yararlanabilmek için reklam engelleyicileri kapatmanız gerekmektedir.