OFPOF

Overwatch'ta Olan 10 Karakter ve Özellikleri

-
170
Etkileşim
Ofpofer
Ofpofer
Ofpofer
Whatsapp'ta Paylaş Yukarı Çık
Whatsapp'ta Paylaş Yukarı Çık
Overwatch'ta Olan 10 Karakter ve Özellikleri
0 izlenme
Ofpofer
-

Blizzard'ın 2014 yılında tanıtmış olduğu yeni oyunu Overwatch hakkında toplayabildiğimiz tüm bilgileri sizlerle paylaşmak istiyoruz.

Blizzard'ın 2014 yılında tanıtmış olduğu yeni oyunu Overwatch hakkında toplayabildiğimiz tüm bilgileri sizlerle paylaşmak istiyoruz. Overwatch Blizzard'ın 17 yıl aradan sonra demirbaş oyunlarından (Warcraft - Diablo - Starcraft) farklı olarak yarattığı ilk oyun olma ünvanına sahip. 

1. TORBJORN

TORBJORN

YETENEKLERI

PERÇIN TABANCASI
Torbjörn uzun menzillerde perçin atıyor ya da kısa menzilli patlamayla erimiş metali silahından atıyor.

FORGE HAMMER
Torbjörn, taret oluşturmak, yükseltmek ve onarmak için çok amaçlı çekiç kullanıyor. Bir çimdiklik olarak, aynı zamanda bir silah gibi sallanabilir.

TARET OLUŞTUR
Torbjörn, düşman takip otokonanı kuruyor. Onu tamir etmek veya yükseltmek için Forge Hammer'ı kullanabilir, sağlığını arttırabilir ve ikinci bir top namlusu ve roketatar ekleyebilir.

ZIRH PAKETI
Torbjörn bir zırh yükseltmesi başlattı; Ya müttefikleri bazı hasarları emmek için onu alabilirler.

ERIMIŞ ÇEKIRDEK
Torbjörn kişisel sahtesini aşırı ısındığında önemli miktarda zırh ve hurda kazanıyor. Ayrıca normalden daha hızlı saldırılar (ve taret inşa eder ve onarır).

2. WINSTON

WINSTON

YETENEKLERI

TESLA CANNON
Winston'un silahı, tetiği basılı tuttuğu sürece kısa mesafeli elektrikli bir baraj ateşledi.

ATLAMA PAKETI
Enerji paketinin yardımıyla, Winston havaya uçurur, topraklarında önemli zararlar verir ve yakındaki düşmanlarını şaşırtarak.

BARIYER PROJEKTÖR
Winston'un bariyer projektörü, yıkılana kadar hasarı emen kabarcık biçimli bir alanı genişletir. Bariyer tarafından korunan müttefikler içinden ateş alev alabilirler.

İLK hayat RAGE
Winston, sağlığını önemli derecede artıran ve onu öldürmek, melee saldırısını güçlendirmek ve Jump Pack yeteneğini daha sık kullanmasına izin vermek için hayvan yapısını benimsiyor.Öfkelenirken, Winston yalnızca melee ve Jump Pack saldırıları yapabilir.

3. SOLDIER 76

SOLDIER 76

YETENEKLERI

AĞIR ATIŞ SILAH
soldier 76'lı tüfek, tamamen otomatik darbeli ateşi boşaltırken özellikle istikrarlı bir şekilde kalır.

HELIX ROCKETS
Küçük roketler Askerden sarmal: 76'lı Pulse Rifle, tek patlamada. Roketlerin patlaması düşmanları küçük bir yarıçapa hasar verir.

SÜRAT KOŞUSU
İster bir itfaiyecilikten kaçmak ya da bir şeye geri dönmek zorunda kalması, Soldier: 76 hızla ilerleyebilir. İleriye kadar harekete geçmekten başka bir şey yaparsa sprinti sona eriyor.

BIYOTIK ALAN
Asker: 76 bitki yerde biotik yayıcı. Enerji gösterimi sağlığı 76'ya ve saha içindeki atıcılarından herhangi birine geri yükler.

TAKTIK SIPER
Asker: 76'ın siperliğini hedefleyen siper, amacını "crosshair" lara en yakın tehditle "kilitliyor". Bir düşman görüş hattından çıkarsa, Soldier: 76 hızla başka bir hedefe geçebilir.

4. ANA

ANA

YETENEKLERI

BIYOTIK TÜFEK
Ana tüfeği sağlığını müttefiklerine geri getirecek ya da düşmanlarına devam eden hasarlarla baş edebilecek dart vuruyor. Hedefleri büyütmek ve oldukça doğru çekimler yapmak için tüfek alanını kullanabilir.

UYKU DARTI
Ana, yanarmasından bir dart atarak bir düşman bilinçsiz hale getirir (ancak herhangi bir hasar onları tetikler).

BIYOTIK EL BOMBASI
Ana, düşmanlara zarar veren ve müttefikleri hafif bir etki alanında iyileştiren bir biyotik bomba attı. Etkilenen müttefikler kısa süre içinde tüm kaynaklardan iyileşen iyileşme görürken, patlamada tutulan düşmanlar birkaç dakika iyileştirilemez.

NANO BOOST
Ana, müttefiklerinden birine bir dövüş artırması yapıp sonra daha fazla hasar verir ve düşman saldırılarından daha az zarar alır.

5. GENJI

GENJI

YETENEKLERI

SHURIKEN
Genji, üç ölümcül yıldız atma hızını kaybetti. Alternatif olarak, daha geniş bir alanda üç shuriken atabilir.

SAPTIRMAK
Genji, kılıcının parıltılı çabasıyla, yaklaşmakta olan bir mermiyi yansıtıyor ve rakibine doğru geriye doğru gönderiyor.

SWIFT STRIKE
Genji öne çıkıyor, Katana'yla parlıyor ve onun yolundaki düşmanlardan geçiyor. Genji bir hedefi ortadan kaldırırsa, anında bu kabiliyeti tekrar kullanabilir.

EJDERHA BIÇAĞI
Genji, katana'sını kısa bir süre için pırıltılar. Genji, kılıcını çıkıncaya kadar, ulaşabileceği herhangi bir hedefe grev yollayabilir.

6. MERCY

MERCY

YETENEKLERI

CADUCEUS ÇALIŞANLARI
Merhamet, bir müttefiklerle bağlanan iki kirişten birine girer.Kirişleri muhafaza ederek o müttefiklerin sağlığını düzelterek ya da ele aldıkları hasar miktarını artırabilir.

CADUCEUS BLASTER
Merhamet yanarmadan bir tur atar. En iyisi acil kişisel savunma için ayrılmıştır.

KORUYUCU MELEK
Merhamet hedefli müttefiklerine doğru uçarak onlara hızlı bir şekilde ulaşmalarını ve çok önemli anlarda yardımda bulunmalarını sağlar.

ANGELIC DESCENT
Valkyrie takımının ittiği Mercy, inişinin hızını yüksekten kaldırıyor.

DIRILTMEK
Mercy, yakınlardaki ölü müttefikleri tam sağlıklı kavgaya geri getiren onarıcı gücü yayar. Bu kabiliyeti kullanırken geçici olarak sakatlanıyor.

7. ROADHOG

ROADHOG

YETENEKLERI

HURDA SILAHI
Roadhog'un Hurda Tabancası, geniş çaplı yayılım ile kısa mesafeli şarapnel patlamalarını ateşlemektedir. Alternatif olarak, metal parçalarını çarpışma noktasından saçan, patlayan bir şarapnel topu fırlatabilir.

BIR MOLA VER
Roadhog, sağlığının bir kısmını kısa bir süre geri yükler.

ZINCIR KANCASI
Yolcu, zincirini bir hedefe fırlatıyor; Yakalarlarsa, onları yakından arar.

BÜTÜN DOMUZ
Bir üst yükleyiciyi Hurda Tabancasına sıkıştırdıktan sonra, Roadhog cephane atar. Kısa sürede, düşmanları yere seren bir şarapnel akışı oluşturabilir.

8. ZARYA

ZARYA

YETENEKLERI

PARÇACIK AVCISI
Zarya'nın güçlü Particle Cannon kısa menzilli yıkıcı enerji demetini serbest bırakır. Alternatif olarak Zarya, birden fazla rakibe vurmak için patlayıcı bir ücret tahsil edebilir.

PARÇACIK BARIYERI
Particle Cannon, Zarya'yı gelen saldırılara karşı koruyan kişisel bir engel oluşturabilir ve silah hasarını ve kiriş genişliğini arttırmak için enerjilerini yönlendirir.

ÖNGÖRÜLEN BARIYER
Zarya, takım arkadaşlarından birini ateşi emen ve Particle Cannon'un gücünü güçlendiren bir enerji bariyeri ile çevreliyor.

GRAVITON DALGALANMA
Zarya, düşman savaşçılarını çeken ve tuzağa düştükleri zaman hasar gören yerçekimi bombası başlattı.

9. PHARAH

PHARAH

YETENEKLERI

ROKETATAR
Pharah'ın ana silahı, geniş bir patlama yarıçapında belirgin hasar gören roketler başlattı.

JUMP JET
Elbisesinin iticileri tarafından tahrik edilen Pharah yüksek havaya çıkıyor.

SARSINTILI PATLAMA
Pharah çarptığı düşmanları yok eden bir bilek roketi kaybetti.

BARAJ
Pharah, düşman gruplarını yok etmek için sürekli olarak mini roket salvarını yönetir.

10. WIDOWMAKER

WIDOWMAKER

YETENEKLERI

DUL'UN KISS
Widowmaker'in çok yönlü keskin nişancı tüfeği, uzak hedeflerdeki hedefe yönelik çekimler için idealdir. Orta menzile yakın hedeflerse, tüfek de tam otomatik modda çalıştırılabilir.

KANCA
Dul kazanan, hedeflediği yere doğru bir kavrama kancası başlattı - kanca ölçeklenebilir bir yüzeye bağlandığında, hızla ona doğru çekildi ve böylece onu savaş alanına bakışını genişletip hedeflerden kaçıyor ya da uçuruyordu.

ZEHIRLI MADEN
Dul teşebbüs, hemen hemen her yüzeyde çabucak silahlandıran bir zehir madeni yapıştırır. Bir hedef maden hareket tetikleme aralığında dolaşırsa, patlar ve civardaki düşmanlara zehirli gaz verir.

KIZILÖTESI GÖRÜŞ
Dulavarcının keşif siperliği, hedeflerinin ısı işaretlerini duvarlar ve nesneler vasıtasıyla ılımlı miktarda görmesini sağlar. Bu gelişmiş vizyon, müttefikleriyle paylaşılıyor.


ÜYE GİRİŞİ
Whatsapp'ta Paylaş Yukarı Çık
X
Galerinin bağlantısını kopyala
Bu galerinin bağlantısı aşağıdadır. Kopyalayarak arkadaşlarınızla kolayca paylaşabilirsiniz.