OFPOF

Injustice 2 Oyununun Yapımcıları, Oyun Hakkında Açıklamalar Yaptılar

-
52
Etkileşim
OCN
OCN
OFPOF.com
OCN
OFPOF.com
OCN
OCN
OCN
OFPOF.com
Whatsapp'ta Paylaş Yukarı Çık
Whatsapp'ta Paylaş Yukarı Çık
Injustice 2 Oyununun Yapımcıları, Oyun Hakkında Açıklamalar Yaptılar
0 izlenme
OCN
OCN
OFPOF.com
-

Geliştirici NetherRealm Studios, geçen yaz sistemin ilanından bu yana pek fazla ayrıntı sunmamıştı ancak şimdi açıklama kararı verdiler.

Eğer bir dövüş oyununda başarılı olmayı umuyorsak zorunda olduğumuz bir şey var, bu da denge. Kısmen, Injustice 2'nin donanım sistemi olağandışı ve potansiyel olarak çok riskli bir halde.

Injustice 2, oyuncuların karakterleri temel istatistiklerine göre dengeleyerek artırmalarına izin vermekle kalmıyor, aynı zamanda karakterleri istatistiklerini daha da güçlendiren, oyuncularla donatılabilir eşyaları ödüllendiren yağma bırakma sistemi de içeriyor. Geliştirici NetherRealm Studios, geçen yaz sistemin ilanından bu yana pek fazla ayrıntı sunmadı ancak Chicago merkez ofisinde gerçekleştirilen yeni bir önizleme etkinliği sırasında ekip dişli sistemi hakkında yeni ayrıntılar açıkladı.

Temel olarak, oyundaki her savaşçı dört temel statüye sahiptir: güç, savunma, sağlık ve yetenek (sonuncusu ateşböceği gibi özel saldırıları etkiler, gerisi ise açıklayıcıdır). Buna ek olarak, karakterler başlarını, gövdesini, bacaklarını, kollarını ve karakter özellikli bir öğeyi kapsayan beş adet donanım ile başlar. Bu varsayılan kostüm parçaları herhangi bir stat artışı sağlamaz ancak oynarken kademeli olarak onlarca, yüzlerce ve potansiyel olarak binlerce yeni öğe kazanırsınız.

Bu kazanılan öğelerin tümü benzersiz niteliklere sahiptir. Bazıları bu dört temel istatistikten yalnızca bir tanesini az miktarda tutar. Bazıları ise hepsini önemli ölçüde artırabilir. Aslında bazılarını azaltırken, diğerleri de bazı istatistikleri artırabilir ve beş parçayı tek bir donanım setinden (basit karıştırma ve eşleştirme yerine) toplamayı başarırsanız, Batman'ın batarang'ları için genişletilmiş menzili gibi ek bonuslar alırsınız.

Devs denilen bu sisteme göre, oyunculara benzersiz kişisel oyun stilleri (veya farklı donanım profilleri olarak kaydedilebilen çeşitli stiller) geliştirmelerini sağlayabilir ve oyunu oynamak için onları sürekli olarak ödüllendirebilirsiniz. 

Injustice 2 tasarımcısı John Edwards'a göre, NetherRealms ekibi bu potansiyel problemlere çeşitli çözümler üretti. En basit ifadeyle, Edwards, hem çevrimiçi hem de çevrimdışı oyun oynarken stat durumundaki artışları devre dışı bırakabileceğimizi doğruladı. Bu seçenek, tüm istatistikleri kendi varsayılan düzeylerine düşüren ve donanımı tamamen kozmetik öğelere dönüştüren bir seçenek olacak. Edwards, son zamanlarda gerçekleştirilen bir önizleme etkinliği sırasında "Öncelikle üst düzey turnuva oyuncularının ve çevrimiçi oynanılan yer gibi şeylerin olacağını düşünüyoruz." dedi.

Injustice 2, PS4'te ve Xbox One'da 16 Mayıs'ta yayınlanmıştı. Oyunun büyümekte olan kadrosu son zamanlarda DC deep cut Doctor Fate'i ekledi. NetherRealms ayrıca bir Injustice 2 mobil oyununun üzerinde çalıştığını da doğruladı.

Kaynak: gamespot.com


ÜYE GİRİŞİ
Whatsapp'ta Paylaş Yukarı Çık