OFPOF

YGS 2016 Sonuçları Açıklandıktan Sonra Yapılan Ben Capsleri

-
2.2b
Etkileşim
Whatsapp'ta Paylaş Yukarı Çık
Whatsapp'ta Paylaş Yukarı Çık
YGS 2016 Sonuçları Açıklandıktan Sonra Yapılan Ben Capsleri
1.800 izlenme
-

Acısıyla, tatlısıyla bir YGS'nin daha sonuna gelmiş bulunmaktayız. Her şeyi unutup biraz gülelim.

Öyle böyle 2016 YGS devrini kapattık. Bu bir sıralama sınavı, önemli olan LYS. İstediği puanı alamayanlar üzülmesinler, hadi biraz neşelenin. Sizleri YGS Capsleriyle baş başa bırakayım.

1. Sonuçlar açıklandıktan sonra 2 Yıllık bölümlere bakanlar

Sonuçlar açıklandıktan sonra 2 Yıllık bölümlere bakanlar

2. Ygs'den kötü alıp, durumu aileye anlatmak var birde...

Ygs'den kötü alıp, durumu aileye anlatmak var birde...

3. Sormayın kardeşim, sormayın.

Sormayın kardeşim, sormayın.

4. Ah o çalışkan tipler.

Ah o çalışkan tipler.

5. Sonuç açıklanır ve ekrana bakakalır.

Sonuç açıklanır ve ekrana bakakalır.

6. Hımmm iyiymiş. Yine zor :S

Hımmm iyiymiş. Yine zor :S

7. Genelde besmele çekilir ve bir tanesi işaretlenir.

Genelde besmele çekilir ve bir tanesi işaretlenir.

8. Hayatın sonu değil kardeş.

Hayatın sonu değil kardeş.

9. Ne salak sorular bunlar ya .s.s

Ne salak sorular bunlar ya .s.s

10. Birde bu var doğru :D

Birde bu var doğru :D

11. Aynen öyle :)

Aynen öyle :)

12. Önemli olan Allah'ın takdiri din kardeşim .s

Önemli olan Allah'ın takdiri din kardeşim .s

13. Herkese moral vermeye çalışan insan tiplemesi.

Herkese moral vermeye çalışan insan tiplemesi.

14. O kalem, o açacak, o silgi!

O kalem, o açacak, o silgi!

15. Amaaan en kötü sınavınız bu olsun boşver.

Amaaan en kötü sınavınız bu olsun boşver.

16. Nereye işaretliyorduk?

Nereye işaretliyorduk?

17. Bir sevinç, bir neşe. Bunlar hep klişe.

Bir sevinç, bir neşe. Bunlar hep klişe.

18. Acaba bu mu lan?

Acaba bu mu lan?

19. Heeeeh çok güzel oldu.

Heeeeh çok güzel oldu.

Arkadaşlar canınızı sıkmayın ve bir an önce LYS çalışmaya başlayın.


ÜYE GİRİŞİ
Whatsapp'ta Paylaş Yukarı Çık
X
Galerinin bağlantısını kopyala
Bu galerinin bağlantısı aşağıdadır. Kopyalayarak arkadaşlarınızla kolayca paylaşabilirsiniz.